Cravings!

Fyfan vad sugen jag är på choklad! Just nu, bara för att jag är för lat för att gå och köpa och för att jag inte har något som ens är i närheten av lika gott i kylen/skafferiet. VARFÖR? Varför händer det jämt när man inte har nåt.

Nu är det underfuckingjävlabara helg. Den är så välkommen så! Blir lugna puckar ikväll för att ladda upp för imorgon. Då ska jag bli snygg i håret också som jag nämnt ett tiotal gånger :D Vart en sväng in idag på systemet där jag plockade ihop lite gott och blandat. För en gångs skulle köpte jag inte bara vin. Jag är taggad! Mer taggad än någonsin!

Vill bara att klockan ska bli sent och jag blir trött så jag får sova så det blir imorn. Haha! Galen jag. Den enda nackdelen (det finns ju alltid en) är att jag inte har någonting att ha på mig. Verkligen nada. Och jag har gått på stan två dagar i rad nu utan att hitta något smakfullt. Skandal. Får bli en svängom imorgon också och rycka första bästa. Det enda jag har åstadkommit hittils är ett par strumbyxor, å man kan ju inte bara gå ut i strumpbyxor inte.

När jag kom hem förrut hade en propp gått också. Hallelujah! Kylen och frysen var av och likaså toalampan + kökslampan. Och eftersom jag inte är så teknisk ringde jag mamma som kom och hjälpte mig och det var ju egentligen hur simpelt som helst. Nu vet jag det tills nästa gång. Tråkigt att jag fick slänga en massa mat bara :( Som hade tinat och förstörts.

Jamen vi hörs väl då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0