Brown eyes.

Aloha.

Har precis sett på spårlöst och grinat som vanligt. Jag är känslig jag. En gång grät jag när jag såg en film med en elefant som flög luftballong, jag tyckte synd om elefanten! Är det något fel på mig då? Högst troligt.

Hade fått för mig att det var tisdag idag. Helt säker var jag, så jag satte och väntade och räknade ner minuterna till andra avenyn skulle börja - tji fick jag. Det är ju förfan bara måndag. Less blev jag då kan jag lova.

Beställde nyss ett par nya bruna linser. Vågar fan inte prova nån annan färg.

På lördag har jag klipp/färg tid bokad. Mitt hår är i stort behov av behandling. Jag har inte färgat/klippt håret på snart 6 månader. Det är ju förfan ett halvår :s Mitt hår är grådassigt. Fyfan. Blond orkar jag inte bli i år och vill inte heller. Men lite slingor skulle inte sitta fel. Och luggen ska återigen klippas, den raka och breda alltså. Trivdes faktiskt jävligt bra i det!

Funderar på att gå å lägga mig. Men då blir det imorgon så fort och det vill jag inte :/ Det ända bra med imorgon är att jag ska på streetdance-pass på ego. Fan va nervös jag är (för jobbet alltså, inte ego). Mer nervös än när jag var på arbetsintervjun tamefan och DÅ var jag nervös. Jaja, det är ju detta som är mitt jobb så jag har inte så mycket val. Önskar bara att det hade gått en månad eller nåt så man har "kommit in" i det lite bättre. Men nu är det bara att bita i det sura äpplet och göra det jag ska för nångång måste ju vara den första, eller hur? Och på måndag nästa vecka går vi ju efter ordinarie schema och då finns inga undanflykter minsann.

Huvva. Godnatt med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0