Blues och lägenhet.

Hallo.

Imorse var det dags för rep med bandet. Mitt första rep och jääävlar vilka duktiga musiker jag har att göra med! Måste bara säga det alltså. Minns när man gick i skolan och hade ensemble och sångarna fick vänta evigheter på att få göra något eftersom att kompet måste lära sig låten först osv (vilket är förståeligt). Men nu var det tvärtom. Jag klev in, en av dom slog på låtarna så jag fick lyssna och strax efter körde vi igång. Eller ja, dom körde igång. Jag kände direkt att det var musik jag kan tänka mig hålla på med! En av killarna spelade munspel och dra mig åt helvete vilken gud! Nåväl... Det var knappt nån låt jag kände igen så det var tråkigt att inte kunna sjunga med så mycket, men det kommer! Ska eventuellt repa en gång till på torsdag...

Nu sitter jag bara hemma och myser på. Har lite mycket tankar i huvudet också. Orkar inte hålla på såhär hela tiden. Blir tokig.

Imorgon börjar jag nyjobbet och jag är nervööös! Natalie börjar också men vi är olika grupper så henne kan jag inte hålla handen ;) Hahah. Börjar 9 och slutar 16:30 och då ska jag möta pappa för vi ska åka iväg och kolla på en lägenhet på jakobdalsgatan. Har velat ha lägenhet där jämt men det har aldrig blivit av att jag svarat på någon annons. Men nu ska en bekant till mig sälja så jag hoppas på att slå till! Riktigt fint läge tycker jag. Dock bara en etta men det är ju första lägenheten också isåfall, om det nu blir något av. Så det får duga!

Hörs då.

Kommentarer
Postat av: SVENSKK

Just ja, det är i morgon du och Natalie börjar.. Då kommer du se mig! ;) (jag jobbar ju där)

2009-03-01 @ 22:07:34
URL: http://SVENSKK.SE/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0