Blaslblalba..

Varför går helgerna så förbannat fort? Dom är ju över på en grisblink och jag blir less över det.

Gårdagen var helt okej. Förfesten var grymt rolig med en massa lekar men jag dog av när vi kom ner till Aveny. Vart bara sådär tvär-trött-tråkig och ville åka hem, så jag gjorde't. Där har vi nog svaret på varför helgerna försvinner så fort..? Jag sover bort dom!

Håret vart iaf kanonbra! Är nöjd som attan. Vart en massa ljusa slingor men inte så mycket så att jag är blond. Riktigt fina kontraster om man får säga så om sig själv!

Nervös är jag också inför imorgon på jobbet. Det är nämligen första dagen vi ska jobba helt självständigt utan hjälp från någon ledare :| Och jag som redan är lost in space. Ska se till att vara på jobbet åtminstonde en timme tidigare än vad jag börjar så jag får starta upp allt och förbereda mig mentalt i lugn och ro. Börjar inte förrns 09:30 iaf.

Anywho.. Kanske är dags att sova nu då.


Kommentarer
Postat av: SVENSKK

Naw.. gullig du är! En timme tidigare! HAHA! :D

2009-03-29 @ 22:45:39
URL: http://SVENSKK.SE/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0