Abstinens.

Jag behöver faktiskt en snus nu känner jag :/ En kvällssnus sitter ju aldrig fel.

Anywho. Har nyss sett andra avenyn. Inget annat väsentligt har hänt sen sist. Inte helt otippat, va? Sen har jag funderat litegranna på det här med livets goda och mindre goda ting.

Jag funderar på att sluta sjunga med tjejerna. Eller jag vill egentligen inte för vi har så sjukt roligt tillsammans och allt vi har gjort osv. Men det känns inte som att vardagen räcker till längre, även om det handlar om en kväll i veckan. Men det är så mycket ändå på sidan av, med uppträdanden som kommer titt som tätt. Har iofs varit betydligt färre sånna det senaste året men när det väl inträffar känner man sig tvingad att vara med ändå liksom. Vi är ju bara 10 st så då är det viktigt att alla kan vara med. En stockholmsresa är ju planerad nu i maj över en helg bara. Men då är det väl som vanligt planerat att åka på morgonen på fredagen då och inte kan jag det inte, jag jobbar ju :p Så då måste jag liksom planera om och åka ner ensam på kvällen och det känns ju inte så roligt. Och man vill väl ändå göra allting tillsammans om man är en grupp, eller?

Nu ska jag sluta klaga och gå å lägga mig. Buenas noches.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0