tusen saker.

jag har en förmåga att alltid försöka göra tusen saker samtidigt. städa, laga mat, springa mellan lägenheten och tvättstugan, äta maten, betala räkningar, diska efter matlagningen, se på tv, duscha, prata i telefonen, blogga och ja you name it! varför inte börja planera saker och ting istället för att göra exakt allt samtidigt? helst inom loppet av en timme också.

hujeda mig.

jobbhelgen är avklarad och nu väntar bara 3 dagars jobb innan jag åker till thailand och lapar sol för att sedan komma hem brun och fin till en fartfylld gatufest-vecka. hoppas att vädret håller i sig den veckan bara då blir jag nöjd.

nu är det dags att gå till tvättstugan. igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0