the land of thai.

... som annalena sa om thailand.

ja, imorgon mina vänner bär det av. har inte det där "pirret" i magen som man brukar ha innan man ska ut och resa. beror nog på att det vart med så kort varsel så man knappt har hunnit tänka att man faktiskt ska åka. men jo, det ska jag minsann.

så tråkigt bara att det verkar vara kasst väder. men jag får se det som en avkopplingsvecka med lite kvalitétstid för min faderkaka som jag knappast umgås med ofta.

jag hade ju planerat att köpa med mig massa billig alkohol hem och ha under gatufesten/sommarn. men den tanken fick jag radera när jag insåg att man bara får ta med sig typ 1 liter sprit eller 2 liter starkvin eller vad det nu var pga landet ligger utanför eu. dumb ass man är! äh, det har väl ingen dött av...

pengarna från intersport som dom hade snott kom tillbaka på kontot idag. ett stort plus för det. så efter jobbet vart det en snabbsväng på stan för att impulshandla diverse nödvändiga saker inför resan. typ en bikini som kanske inte ens kommer till användning! :(

jaja, är heeeelt slut nu så jag ska sova. förmodligen hörs vi inte förrns jag återkommer till sverige. have it sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0