Surprise

Aloha. Här är jag det var på tiden va?

Helgen i stockholm vart helt fucking amazing vilket jag anade. Vart väl inte riiiiiktigt som planerat men underbart var det! Fredagen ägnades åt jobb innan jag mötte mamma och håkan för en öl på en uteservering innan tågets avgång. På tåget fortsattes det med lite vindrickning innan jag landade i hufvudstaden av sveariket där a-l mötte upp mig.

Lördagen ägnades åt fönstershopping längs drottninggatan (klyschigt va?), en vandring genom gamla stan, ett försök om att åka djurgårdsfärjan men kön var för lång för värmen, en lunch på söders höjder och iskalla cider på medborgarplatsen. Även en middag hans med på medis innan vi återvände till hotellet för tillfixning.

Söndagen spenderades vid vattnet nedanför gamla stan med en glass i ena handen och en ramlösa i andra i solens hetta, exakt hela dagen och jag ville allt annat förrutom att åka hem! Men jag hade inte så mycket val. I will be back soooon!

Nu är man tillbaka till verkligheten och veckan började mot alla odds med ett glad besked. Mitt vikariat har blivit förlängt! happyface, sommaren är räddad och jag kommer tillochmed ha 2 veckors semester i slutet på juni/början på juli. Jag gillar't!

På fredag blir det middag på jops med jobbet (mitt team) och med all säkerhet en utgång efteråt. Meningen var att vi skulle åka M/S medvind men enligt smhi ska det bli storm och regn så vi avstod.

Som ni ser har mitt bloggande dött av ganska rejält och jag lovar er ingen uppdatering de närmaste dagarna heller. Men det dör ni inte av. Ni har väl lika mycket liv att leva som jag antar jag.

Glad sommar... Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0