Sawadekah

Som dom säger i thailand 24/7.

Är hemma nu iaf. No good men ändå känns det skönt på något vis. Vi förflyttade oss ifrån Bangkok till Pattaya på måndagen vilket vi gjorde rätt i. Var lite mer liv och rörelse där och för att inte tala om hotellet vi bodde på. Kanoners!

Solen dök upp i pattaya också, for real. Kan inte påstå att jag blivit speciellt brun eftersom jag knappt orkade spendera mer än en timme i solen om dagen :p haha. Var så otroligt varmt. 44 grader var det en dag och då var man lite halvdöd. Det låg mellan 35-40 varje dag. Och det blir ju inte direkt svalare på nätterna. Tacka vet jag air condition!

Vi var nere på stranden en dag. Jag å pappa skulle gå ner i havet och "svalka" oss. Men det ska jag säga er, gott folk, att jag brände fan fötterna och benen när jag klev ner i vattnet. Det var varmare än badkarsvatten och jag skojar inte! Så det blev ingen svalkning då inte. Men men, inte klagade man!

Är verkligen dödsjävlatrött nu. Reste ifrån thailand 00:30 thailänsk tid (ca 19:30 svensk tid) igårkväll. 10 och en halvtimmes resa till Danmark och Kastrups flygplats där det var två timmars väntan på flyget vidare till Sverige. Därefter en bilresa från Sthlm till Sundsvall. Var i Sundsvall runt 15-tiden idag.

Borde egentligen bara gå o lägga mig och sova gärnet men eftersom det är så underbart fint väder här hemma så ska jag ner på staden och ta en öl med Natalie och surra lite. Blir nog inget storslaget men man ska aldrig säga aldrig. Lär somna totalt jävla ovaggad inatt kan jag säga.

Imorn har jag en tripp ut till ikea inplanerad då jag behöver köpa diverse saker till lägenheten som jag inte förmått mig själv att köpa tidigare. Men fick så pass bra lön den här månaden så nu ska här unnas. Men känner jag mig rätt lär jag väl skjuta på det med så det blir av till jul eller nåt...

Vi hörs av.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0