No stress.

Jag brukar alltid lyssna på den där låten "no stress" på morgonen innan jobbet. Inte egentligen för att stressa av eller så utan mer för att jag gillar låten så förbannat mycket.

För att komma till saken så kan jag meddela att denna dag har enbart bestått av stress. Orkar inte gå in på allt men jag kan säga att jag somnar nog gott inatt! Vill inte ens tänka på morgondagen som kommer innebära dubbelt så mycket stress som den här dagen.

Jobba. Hämta passet på lunchen. Hinna äta lunch. Jobba. Hämta min resväska i mitt gamla hem. Packa. STÄDA. Tvätta. Äta middag. Hinna ut på helvetets intersport i birsta som drog 2000 kr för mycket av mitt konto när jag handlade skor åt bror (jävligt irriterande!!). Äta middag. Sova?

Jag får självklart tänka positivt. Lite mer en en veckas avkoppling väntar i Thailand om ca 2 dygn. Dessvärre ser inte väderprognosen där borta så bra ut, så jag tar tillbaka detdär om att komma hem brun och fin till gatufesten.

Puhh. Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0