Inte jetlaggad iaf.


Blev ingen öl på staden tonight. Natalie var på middag och den blev utdragen and so blev min hjärna av tröttheten. I min värld är klockan typ tjugo över 5 på morgonen just nu. Fast den är ju tjugo över 12 egentligen. Men det går ju ändå inte ihop sig att jag är vaken nu. Övertrött antar jag. Ska sova alldeles strax.

Har suttit och kikat lite på hemsidor på prylar till hemmet. Hittar fan ingenting. Sämst.

Näe hörrni, nu ska man nog ta å dra igen sina gröna för lite god natts sömn i en SÄNG. Den 10 timmars flighten jag var med om inatt var då inte på business-class iaf. Och icke att förglömma att vi även hamnade i mitten i mitten ni vet. I planet alltså. Så jag kunde då inte ens luta mig emot ett fönster. Medans aset som satt i raden bredvid hade två jävla säten att breda ut sig över när en annan satt där å kämpade mellan två personer för att få lite sömn. Jag var gråtfärdig but i made it! Haha. Man får ju se det från den ljusa sidan det var ju värt det.

Godnatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0