Inredning och rosé

Japp ni hörde rätt. Jag har alltså inte spenderat denna vackra dag på någon strand, utan i min lägenhet. Jag kände mig så illa tvungen då jag har skjutit upp på det för länge. Jag har nämligen grovstädat och inrett med lite nya saker jag var å köpte igår. Vart riktigt nice faktiskt men orkar inte lägga upp någon bild som vanligt... En annan dag.

Nu ska man släpa sig in i duschen och sedan spilla upp ett glas rosé som en annan tönt. Men sommarvärmen är ju underbar och gatufesten är igång.

Vi hörs på söndag, eventuellt.

Kommentarer
Postat av: Ziri

IIIIIIIIIIIIIIIIIHHH! Men lina! HAr vi glömt varadnra?

Är det för varmt för te i desa gröna dagar? :P

2009-07-03 @ 12:21:55
URL: http://zems.blogg.se/
Postat av: N

hej!

kolla gärna in frågestunden på min blogg :D

du kan ställa frgor om vad som helst.

2009-07-09 @ 23:41:27
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0