inför thailandet.

frustration var då fan bara förnamnet!

tur jag har nästa torsdag att länga till = thailand. synd bara att jag inte äger så mycket som halv bikini ens en gång. och inte tänker jag chansa på att hitta någon där bort för sanna mina ord, det har jag försökt med förrut och då har jag tvingats gått med en gammal avlagd bikini resten av semestern. så det litar jag inte på. blir väl till å dra en snabbis på staden här i dagarna för alla mina pengar som jag har. inte.

sprutor måste jag ta också. för jag tänker INTE få gulsot eller vad det nu kan vara man får. tog en sist men tog inte någon ny inom ett år som man skulle göra, smart arsle som jag är. inte trodde jag att jag skulle besöka thailand igen inte. men se så fel jag hade. blir till att försöka ordna det på torsdag som är den enda lediga dagen innan avresan den 18e.

passet är kirrat och jag såg självklart ut som en fånge på det. mitt gamla pass såg jag ut att vara 25 år på. ja man är ju inte känd för att vara någon fotomodell inte.

nej men vi hörs väl av.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0