Bangkok.

Efter en lång och kämpig flygresa landade vi äntligen i Bangkok. Hettan var olidlig närmare bestämt 34 grader men jag klagade inte en halv sekund ens!

Sitter i vårat otroligt stora rum nu med utsikt över halva bangkok (måste få skryta lite). Dricker Singha = thailänsk öl som är satans god. Klockan är ca 21 här nu så vi ska snart sova så vi orkar ta reda på dagarna.

Dagen har spenderats vid poolen såklart. Var växlande molnighet men inte mycket sol men det är bara skönt! Värmen är ju enorm ändå.

Har varit och fixat mina naglar. Thailänskan som skulle göra dom kollade konstig innan hon sa "very short, ha?". Ja nog fan är dom korta som den nagelbitare man är. Gjorde dock ingen nagelförlägning för jag vet att jag skulle klara det en halv dag innan jag slet loss dom. Hon fräschade upp dom och lade på lite nagellack bara så nu lever dom.

Eventuellt åker vi över till Pattaya på måndag men det återstår att se. Då blir det shopping! Har redan blivit totally inlove med en massa skor dom har här.

Nu ska jag umgås med papi litegranna oså hörs vi kanske mer under veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0