varning för agda 87.

good evening fooks'.

trött. trött. trött. är ständigt trött tycker jag. men när jag väl ska sova går det ej. inatt var det musik som spelades ifrån grann lägenheten, jag orkar inte! finns det ingenting som heter respekt? fine, att spela musik innan klockan 23 eller kanske på helgerna, men på en vardag mitt i veckan klockan 00:30? nej tack! ja, grannen har säkert semester men behöver det betyda att resten av huset har det? det spelasförvisso inte så högt så att väggarna skakar, men det spelas nog högt för att jag ska ligga och reta upp mig på det. jag tror inte jag är den enda i grannhuset som är medveten om hur lyhört det är.

jaja, bara hålla tummar och tår för att jag får sova inatt. imorgon har jag dessutom sovmorgon och jag gillar't!

anywho. dagen har gått fort och det gillas också. snart är det ju helg igen! denna helg ska spenderas så långt ifrån vinflaskornas glada afton som man kan komma. gatufesten tok minst sagt knäcken på mig. nej ni, helgen ska spenderas i soffan framför tv:n & möjligtvis ute på björkön. det är åtminstonde planerna.

happ. då ska man väl ta och göra lite pappersarbete då innan sömnen ska falla på.

puss på du :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0