someone like you.

good evening fooks'

jag vet inte om jag är på bra eller dåligt humör? konstig känsla dedär. däremot vet jag att jag inte ser fram emot att jobba i helgen. hoppas det blir dåligt väder (; haha! då slipper jag ha ångest över att behöva sitta inne. forgive me.

jobbdagen har gått smärtfritt. woho. var dock så satans trött imorse eftersom jag somnade waaaay to late inatt. så kan det vara ibland! en workday kvar sen är jag ledig i 1 dag. nicenice. hoppas inte det är fint väder då heller för då ska fröken lina nämligen bosätta sig i tvättstugan (såvida inte nån jävel snor min tid igen!!). imorgonkväll får det gärna vara finväder dock så kanske man kan hitta på nåt roligt. vad nu det skulle vara.

pappa ringde å frestade mig förrut. han o bror är i sthlm. "vi har det jättebra lina, du skulle ha varit med!!". ja det betvivlar jag inte att ni har. hmpf. men, jag var ju faktiskt i thailand för inte så längesedan så jag har inget underlag för att klaga egentligen.

fan vad jag klagar!

anywho. händer i vanlig jävla ordning ingenting intressant i mitt liv för tillfället. jobba, hem, laga mat, sova. same thing every day. såg en film på tv nyss, störtkär hette den, haha! gullig film. jag vart lite kär i kärleken då faktiskt. ja i kärleken inte i nån person för det vore ju ett under om jag blev det. JAG?

nu blabblas det på om helt oväsentliga saker. men det är väl ni vana vid.

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0