so sweet, so beautiful.

hej alla.

somnade tillslut inatt, men det var då tamigfan omständigt. man har ju sånna nätter ibland då man bara funderar över massa saker. försov mig dock imorse pga trötthet men jag hann iaf i tid till jobbet men fager var jag inte!

har tagit ut mitt löshår nu iaf. tyckte synd om håret, hehe. har ju bara haft det en kort tid men jag vet hur jag är! orkar inte hålla på dona efter ett par veckor och det är ju inget man gör innan jobbet direkt då man bara ska sitta framför en dator hela dagarna. får låta mitt egna hår vila lite istället. blir ingen klippning imorgon iaf då jag insåg att det blir för tight med jobbet så det vart en avbokning. lite synd but but. kanske bokar ny tid next week då jag har ett fripass.

poolpartyt blir inte av i helgen (såklart, haha). jag och danne har inte orkat "ta tag" i det riktigt och pappa ska vara där ute så det får bli en annan helg :) kanske i augusti. istället kommer bella hit och det är ju inte fy skam det heller! absolut inte. var inte så längesen hon var här och den gången hade vi iaf skoj som vanligt. med våran normala vild-vittre-humor :D hi. blir kanske så att hon & jag far ut till björkön på lördagen iaf för lite miljöombyte. stan är inte alltid the shit.

måste bara säga det också. vila i frid Åke. har inte nämnt någonting om detta då jag inte riktigt insett att det är sant, men idag såg jag dödsannonsen och det kändes konstigt.

jag kände inte åke jättebra. men ni kanske minns att jag berättade tidigt i våras att jag skulle iväg och repa med ett band? det var iaf åke som "upptäckte" mig och var min s.k mentor i bandet. hann tyvärr bara vara med och repa en gång då det lades lite på is iom att jag flyttade och skaffade nytt jobb. men sen har åke träffat min mamma och håkan och frågat mycket efter mig då han var väldigt mån om att jag verkligen skulle hålla på med musik, så jag ringde upp honom för bara en månad sedan längre hann vi inte. detta hände tragiskt nog väldigt hastigt och oförutsägbart. ännu en gång åke, vila i frid @-/--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0