she's got to love nobody.

kan inte sova. ovanligt att jag skriver det va? nej faktiskt så beror det inte på mina grannar denna gång. dom har (peppar peppar) varit lugna ett par nätter nu. otroligt! nej just nu beror det på ren pigghet. kan det bero på att jag sov som en stock igår (söndag) och hela natten mot måndag mån tro? för många timmar på ett dygn kanske.

jag bör verkligen sova då jag ska upp snart. eller snart å snart, vid 7tiden. vet redan nu att jag kommer vara en zombie i vanlig ordning.

har bokat tid för klippning + slingning på onsdag. får hoppas jag hinner med tiden bara! ska ta ut löshåret som jag haft i ca 2 veckor. jag tycker verkligen det är skitsnyggt med långt hår men för mig som knappt har något tåladmod blir det inge roligt efter ett tag. nu när jag jobbar går jag bara med det uppsatt i en knut ändåså och då är det ju bara onödigt. så jag tänkte gå tillbaka till någon enkel mellan-långt-hår-frisyr. o sen få ordning på utväxten som är skrämmande. brukar alltid bli brunett kring den här årstiden men i år tror jag att jag ska hålla mig ett tag då jag inte orkar med kliandet av hårfärgen (ni som inte vet: jag är extremt allergisk emot mörka toningar, alltså ej blekmedel) vilket är grymt jobbigt då jag tycker det är skitsnyggt att vara brunett!

nej jag undrar jag om man ska göra sig ett nytt försök till att sova. höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0