segare vecka får man leta efter.

vad är det med den här veckan egentligen? den har gått så förbannat segt så jag vet inte vad. det är bara onsdag men det känns som jag jobbat 5 arbetsdagar. missförstå mig rätt, jag gillar mitt jobb väldigt mycket, men vem gillar inte att vara ledig också? tror fortfarande jag är lite seg i skallen sen semestern.

hann med att klippa mig idag efter jobbet iaf. dock inte färga men en klippning var jag i stort behov av. om det vart bra? ja ni, det syns knappt. jag som ville försöka få en frisyr för en gångs skull så jag bad henne klippa upp det så man kunde "busa" till det lite. har gett fan i att klippa min uppklippning de senaste klippningarna (hur många gånger nämndes klipp?) just för att jag ville ha håret jämnlångt men nu var jag less. jo visst klippte hon upp det men inte allt för mycket och visst jag kunde väl sagt till men jag vet inte, kände mig mest ivägen faktiskt. klippningen tog väl totalt 20 min. håret plattades inte ens :p

jaja, ska sluta klaga och gå o platta håret myself. morr.

ge mig freeeedag! var så otroligt sugen idag på att vara ute o åka båt med mami och håkan, kanske ta en öl och njuta av solskenet. men plikten kallar imorgon så jag fick avstå. om det ändå vore torsdag idag då? så man kunde se fram emot morgondagen med lite båtåkning och bella-sällskap.

nej på fredag efter jobbet som jag slutar så sent som 19:15 på, möter jag upp bellie i stan och vi går då raka vägen mot en uteservering och avnjuter en middag med diverse drycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0