såååå trött.

men är huvet dumt får kroppen lida, som man brukar säga.

ja, trots att jag jobbade idag så vart det utgång igår. men huvudsaken är ju iaf att jag kom upp i tid och att jag hade roligt, vilket jag gjorde/hade. helt klart värt. fast det tyckte jag nog inte imorse när klockan ringde. hujeda mig.

efter jobbet idag kände jag mig dock inte heller omöjlig. öppen för förslag så att säga. for hem och snyggade till mig (haha) och åkte ner på olearys och träffade mami mfl. käkade lite oså. men jag tog mitt förnuft till fånga och åkte hem istället för att gå ut o göra av med ännu mer pengar och vara trött imorgon igen. så nu är jag hemma, nerbäddad under mitt duntäcke och väntar på en god natts sömn :) ska bli så skönt så ni anar inte.

imorgon väntar jobb igen 08:45-17:15 och sen börjar jag inte förän 12:30 på måndag så då får jag sova ut. sen jobb 3 dagar, ledig 1 dag, och sen jobb fredag och sen får jag helg jag med!! woho :) tidsoptimist javisst. mamsen min fyller år på fredag också, men då jobbar jag dessvärre till 21:15 :/ bleh..

anywho. nu ska jag ta bort makeupen och sova gärnet. godnatt!


du är så fin. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0