phew!

goder afton.

jag är helt slut måste jag få säga. har tvättat som en jubelidiot idag, samt städat. i och med att jag vart bestulen på min senaste tvätt-tid hade jag ett berg idag. så mellan 12-16 har jag kubbat mellan lägenheten och tvättis trodde aldrig jag skulle hinna med all tvätt, men det gjorde jag minsann och nu känns det underbart.

har även städat och donat lite här hemma. varit ute hos pappa och jobbat lite och varit och införskaffat mig en skrivare. ja, nu hörde rätt. en skrivare liksom. detta pga att jag ska slippa behöva åka ut till pappa varenda gång jag måste skriva ut fakturor.

nu ligger jag i soffan och chillar efter en dusch som var underbar den med. funderar på om jag ska fara på affärn och köpa mig något gott? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0