p-p-p-poolparty

har länge varit funderingar kring om jag ska ha poolparty ute hos mig på björkön. vi skaffade poolen för tja, vad kan det vara, 5 år sen? men det har ännu inte blivit av. skandal. det måste ju vara sommarkänsla på hög nivå, med poolparty, eller har jag fel?

anywho. nu har frågan om detta party kommit upp på tapeten igen och denna gång verkar det bli av. jag och danne (en kompis från björkön) planerar att ha partyt inom kort. väldigt kort. nej, inte nu i helgen men eventuellt nästa. fyfaaaan vad roligt det skulle vara! :) dessvärre tror jag inte att vädret tillåter, men wth, vi har ju poolhus! haha. men som sagt, grymt kul ska det bli. läre inte bjuda alltför många människor då det lätt kan urarta i kaos och det vill vi ju inte. lär väl bli de närmsta, de ute på björkön osv.

jahopp. nu börjar klockan dra iväg igen och det var ju mindre roligt. godnatt.

Kommentarer
Postat av: isabellphe

skoja inte! hade våra knän varit hela hade vi varit med i Bounce för längesen :D men ha p-p-p-poolparty för fan och bjud upp mig! ledig typ hela nästa vecka. så kan vi gå rnt och sjunga "can't read my can't read my can't read myyy pooolparty... p-p-p-polparty! popopopoh.

2009-07-09 @ 18:10:46
URL: http://isabellphe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0