musik kan byggas utav glädje!

av glädje bygger man musik! (8)

hello you.
måndagen avklarad. det gick minsann smidigt. hade dock grov ångest inför att gå ut i spöregnet på förmiddagen då jag skulle till jobbet men då ringde mamma som en ängel i sista sekund. hon började jobba kl 13 och jag 12:30 så jag fick skjuts ner så jag slapp bli som en blöt katt. fick även skjuts hem då vi slutade i princip samtidigt. hallelujah moment!

imorgon hoppas jag dock på att det inte regnar åtminstonde men man får ju inte hoppas på för mycket. å andra sidan kvittar det då jag ändå ska jobba. på onsdag skulle det bli finväder enligt SMHI så vi får se om det blir någon båttur eller nåt efter jobbet. är ändå ledig på torsdag :) sen blir det jobb igen fre-fre, med en dags ledighet på torsdagen där igen. jobbar även 12:30-21:15 på fredagen där vilket är SÄMST eftersom att min lilla mams fyller år :( kunde ju helst ha fått mitt fripass då.

nu babblar jag på om mitt jobb här vilket jag förstår är högst ointressant för er del.

nu ska jag knoppa. om jag kan dvs. sov bra många timmar föregående natt! härligt. grannarna har börjat lugna ner sig. har dom läst min blogg, tro? pinsamt isåfall så mycket som jag klagat. fast rätt åt dom!

godnattski.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0