music makes the people come together, yeah!

här sitter jag och avnjuter från musik från min dator, vilket jag länge trott har varit en omöjlighet då det alltid laggar apa när jag lyssnar på youtube eller liknande. tills nu! telia har ju en spotify-liknande tjänst och som anställd på telia så borde man ju faktiskt testa tjänsterna, vilket jag nu fick fingrarna ur röven att göra. det jag pratar om är nämligen Telia Music Player. den tjänsten kan man för 99 kr/månaden använda på 3 olika datorer samt 2 mobiltelefoner per prenumeration. dessutom är de första 2 månaderna kostandsfria och det är inget man binder upp sig på. man behöver inte heller vara kund hos telia på något vis för att kunna använda tjänsten i datorn då man kan betala med kontokort, dock om man ska använda tjänsten i telefonen.

i alla fall så kan man ladda ner obegränsat med låtar och det finns tusentals låtar att välja mellan. i love it! har änsålänge bara testat tjänsten i datorn och det funkar utmärkt. tar bara några sekunder att hämta låtar och de spelas upp utan några konstigheter. känns skönt för mig som varit musiklös ett bra jävla tag att äntligen kunna lyssna på vilken låt jag vill! jag är definitivt nöjd.

jaja. från det ena till det andra. somnade på en grisblink igår och det var helt underbart att sova kan jag tala om. var dock inte direkt "utvilad" imorse när jag vaknade men inte lika död som igår. jobbdagen gick smärtfritt igenom och snabbt gick den dessutom! :) imorgon har jag ju som sagt sovmorgon, tjoho!

jag vill faktiskt känna mig sådär trött som jag var igår. haha, det var som när en killkompis ringde mig mitt i natten häromdagen och det första han sa då var "hej, ligger du å mysblundar nu du?". ni vet när man är sådär riktigt jävla mystrött så man bara övernjuter av att man får somna om. ah, det är härligt!

vilka jävla samtalsämnen...

Kommentarer
Postat av: Elin Norberg

så du ska också ut på onsdag? :D

2009-07-27 @ 20:39:19
URL: http://www.elinnorberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0