kort ledighet.

ja nu blir det inte många timmar mellan arbetspassen. slutade 21:15 idag och ska vara tillbaka 08:30 imorgon igen men sen är det helg! :D ska bli skönt med en lugn helg. lite kvalitétstid med sig själv.

sitter och sneglar på grannfejden nu. fyfan vilket jävla löjligt program. hur fan betér sig folk egentligen? hahaha, det är ju skrattretande. vuxna människor. oftast bondläppar som bråkar om grannen råkat gå över vägen som nån annan äger. ja fyfan, som sagt.

inatt fick jag sova iaf och imorse vaknade jag utvilad hade ju sovmorgon. imorgonbitti kommer jag nog vara dödens trött igen för jag är verkligen ingen morgonmänniska.

åh vilka tråkiga inlägg jag skriver.

Kommentarer
Postat av: isabellphe

hahaha jaa :D men du, jag tror det hinner bli fint väder tills dess faktiskt! kan ju inte regna mer än en vecka till? eller kan kan det väl om det ska vara riktigt jävligt, men det tror inte jag. jagska klura på arbetstimmarna för det vore riktigt roligt med en tripp igen :D

2009-07-09 @ 23:18:45
URL: http://isabellphe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0