jag får väl ha skitiga kläder då!

jag hade tvätttid idag. så jag skyndade mig hem efter jobbet, slängde bokstavligt talat in matkassen, röck tag i tvätten och sprang upp till tvättstugan för att slänga i en maskin. VAD UPPTÄCKER JAG? jo, att någon jubelidiot har stulit min tvätttid. och dessutom satt på "tvätt-pluppen" på dörren så det inte gick att öppna. vad fan är det för jävla stil? det är nästintill omöjligt att få tag i en tvätttid här och det är så att vi har en liten och en stor tvättstuga. självklart vill man åt den stora men då det som sagt är nästintill omöjligt får jag ofta offra mig och ta den lilla, vilket jag hade gjort idag. också är det nåt jävla kukhuvud (ursäkta franskan) som har mage att sno min tid? jag var verkligen i behov att tvätta. FYFAN, säger jag bara.

verkar som att man varken får sova eller tvätta i det här grannskapet!

imorgon är det i alla fall äntligen fredag så det är ju nåt som piggar upp en. och att bella kommer! det ser jag fram emot big time. får väl ta och KÖPA mig nå nya kläder så man kan gå ut överhuvud taget i helgen. ja, jag kanske överdriver en gnutta men tvätttiden var verkligen efterlängtad. åh jag blir så jävla förbannad så jag måste nog sluta skriva nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0