jag flyttar.

förstår att det är högst ointressant att höra om mina klagomålsinlägg angående grannarna men jag kan bara inte låta bli, eftersom att det är det som kretsar i mitt huvud hela tiden :p

inatt spelades det på högsta volym (nej, jag överdriver inte) fram till klockan 03. jag tog upp min mobil och satt igång ljudinspelaren bara för att se om det hörs så väl som jag inbillar mig eller om jag överdriver. pyttsan, när jag spelar upp ljudfilen låter det som att det är en låt jag har inlagt på mobilen som jag spelar upp. då förstår ni hur illa det egentligen är.

idag ska jag bara slappa, orkar inte annat känner jag. klockan 17 ska jag ställa mig och göra i ordning middag till mig och natalie! det blir nämligen middagsätning hos mig med lite vindrickning som jag nämnde igår. blir mysigt. vädret är ju mycket bättre idag också så en uteservering är inte uteslutet. ha-ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0