hallonpaj.

fredag, jag är kär! ja, i fredagen alltså.

fyfan vad härligt med helg! :) aah. har känt mig så jävla trött och slapp idag. men det beror på mina IDIOTgrannar såklart. fick ju åtminstonde en natts sömn denna vecka. inatt trodde jag seriöst att jag skulle börja gråta av frustration. kl 02(!!) hörde jag att grannen ovanför kom hem och inte ensam. säkert 3-4 personer som kom dit. musiken slogs på, och de skulle självklart prata genom att överrösta musiken. skrika med andra ord. jag visste seriöst inte vad jag skulle ta mig till eftersom jag är för feg för att gå och säga till, dumt nog. nej, jag låg bara där och önskade hårt att de skulle bli tysta någon gång, vilket de förmodligen blev efter en tid för jag somnade tillslut och fick väl en sisådär 3-4 timmars sömn. underbart.

jag övervägde starkt att börja söka nytt boende inatt.

jaja, nu är det helg och imorgon får jag sova hur länge jag vill! och det ska jag göra också. om jag inte minns fel har jag bokat tvättstuga? bäst å kika upp det för tvätta, det behöver jag.

när jag gick ifrån jobbet köpte jag med mig massa gotta att ha till ikväll. är ju fredag! så hallonpaj har jag ätit. mums men satan så mätt jag vart efter bara en liten bit. tanken är att jag bara ska ligga i soffan hela kvällen och dega och så kommer det nog bli! natalie kom med förslag om att sitta hos mig imorgon och surra och ta något glas vin. jag som inte ens skulle ägna en blick åt en alkoholdroppe denna helg men jag verkar inte vara svårövertalad. kom iaf överens om att det inte ska bli någon utgång... men ja, ni känner väl mig vid dethär laget och jag har ingenting till mitt försvar mer än att man bara lever en gång och även om man inte ska ta vara på den tiden med alkohol så ska man inte heller gå runt och ha ångest. live your life, with no regrets. man gör det man tycker är kul helt enkelt. med eller utan vin! haha. får se hur det blir.

synd är det att det bara är en massa skit på tvn ikväll. verkligen bara skräp.

hörs senare då kanske.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0