det finns en sång som säger allt.

som värmer när det blåser kallt. som lockar dig att gråta eller jubla :')

sjukt trött idag. grannarna utförde aktivitet inatt tror jag och som jag nämnt tidigare är huset lyhört. klockan var efter 3 senast jag tittade på klockan och upp skulle jag kl 7. kan säga er att jag försov mig big time och vaknade inte förän 08:45 och jag var tvungen att gå senast 9, så morgonen vart en stressig sådan.

mami kom och hämtade upp mig efter jobbet oså fick jag skjuts på affärn så jag kunde få storhandla någon gång så nu är det äntligen gjort. har ekat i kyl o frys de senaste dagarna (veckorna?)

överväger att lägga mig så jag orkar leva imorgon, tillskilnad från idag.

thinking of u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0