där satt den.

ja, nu är grannarna igång igen så det är ju ingen idé att sova. så i brist på fantasi gör jag en gammal hederlig lista.

Namn: Lina Maria Victoria
Piercingar: Naveln kvar bara. Har haft flera.
Tatueringar: Inte än.
Längd: 165 cm över jorden.
Skostorlek: 37.
Hårfärg: Solblekt skulle jag nog vilja säga.
Är du kär i någon: Kan jag inte påstå, nej
Vill du bo någon annanstans: Just nu, svar ja, pga grannarna.
Tänker du på självmord: Nej.
Vilket shampoo använder du: Nåt billigt skit från barnängen för tillfället.
Vilken parfym använder du: Christina Aguileras nya just nu, annars Paris hiltons can can.
Vad är du rädd för: Höjder, hajar och att åka bil är det jag är mest rädd för. Och självklart att förlora någon nära.
Gillar du att tvätta: Mjae, gillar när jag tvättat klart iaf!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Japp!

SENASTE...
Film du hyrde: Oj, ingen aning! Tror det var när jag, sandra och emma hyrde "I taket lyser stjärnorna".
Film du köpte: Köpte ett tjugotal filmer i Thailand så jag vet inte.
Låten du lyssnade på: Lyssnar just nu på grannarnas musik.
Låten du laddade ner: Minns inte. 
Personen du ringde: Mamma min.
TV program du tittade på: Scrubs!
Personen du tänkte på: Det lämnar vi osagt.

FAVORIT...
Mat: Just nu är det nåt jag åt i Thailand varje dag typ, kyckling i rödcurry.
Låt: Hallelujah är ju en favoritlåt genom tiderna!
Sak att göra: Sjunga får jag nog säga. Och resa såklart!
Sport: Inte insatt.
Dryck: Vatten, cocacola och mjölk.
Kläder: Bekväma kläder. Oftast skjortor (kanske inte låter så bekvämt men).
Film: Oj! Filmen taken var en riktigt bra film!
Bil: Hm. Av dom jag kört gillar jag nog min gamla pärla saaben bäst.

ANTAL...
Gånger du varit kär: Ja på riktigt, 3 gånger kanske.
Gånger ditt hjärta brustit: Ja, två av dom tre gångerna då kanske :p
Hjärtan brustit på grund av dej: En gång vad jag vet.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Vet ej, några ggr iaf.
Ärr du har på kroppen: Ja, 3 på knät sen operationerna, och massa från när katten har rivit mig så jag vet ej riktigt.

SENASTE...
Bok du läste: Aldrig fucka upp.
Personen du fick mail av: Malin.
Personen du fick brev av: Mitt jobb kanske? Lönespec skulle jag tippa på.
Personen du fick sms av: Det ni, men glad vart jag!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Var faktiskt bara ca 2 veckor sedan. Jag å mamma å hennes nya karl var ute å käkade på skatan o då var min pappa och bror där så, haha.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Jag har jobbat och sedan bara legat i soffan.
Var det kul: Njae, inte direkt.
Hur tidigt stiger du upp: Det varierar beroende på hur jag jobbar. men allt mellan 7-10. På helgerna runt 12.
Gillar du att slåss: Brukar inte görat så ofta.
Vad ska du göra ikväll: Klockan är snart natten så sova är väl det som återstår.
Är du seriös: Oftast inte.
Vad är du allergisk mot: Hårfärg, haha. Eller ja, ett ämne som finns i hårfärg. Inte roligt alls är det.
Var har du ont: I mina jävla knän.
Använder du hårspray:Det gör jag.
Kan du stå på händer: Njet.
Favorit serie: Scrubs, 2 ½ men, SATC osvosv.
Salt eller socker: Salt får jag nog säga då.
Gillar du ketchup: Japps.
Är du glad nu: Likgiltig.
Var du glad igår: Samma där.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja.
Vad dansar du till: Inte mycket.
Stockholm är: Sveriges hufvudstad.
Göteborg är: Min morbros stad.
Kan du sjunga: Det kan jag.
Mer värt än guld: Kärlek.
Spaghetti eller makaroner: Mackisar.
Ett land jag helst vill besöka: Definitivt Thailand igen. Och Australien skulle nog vara en upplevelse trots att det finns massa farliga djur där.
Ska bli skoj: Poolpartyt.
Ska inte bli skoj: Att inte ha nå mer semester.
Sparar till: Sparar gör jag, men till vad vet jag inte. Än.
Väntar på: Att grannarna ska bli tyst så jag får sova.
Pålägg som gäller: Oftast salami, eller bara smör.
Dagens dryck: Vatten, Kaffe och cola.

Nu har man dödat lite tid med den här också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0