börja igen, kanske?

jag är lite halvsugen på att börja bli lite mer seriös med bloggen igen men har inte bestämt mig riktigt ännu. jag vet ju att det säkerligen kommer dö ut efter ett tag igen. ilandsproblem.

idag var man tillbaka på jobbet igen efter 2 veckors semester. känns väl lite sisådära :p har gått alldeles för fort men jag kunde faktiskt inte spenderat veckorna på bättre vis :) en vecka i thailand och en vecka i sverige med massa vänner på gatufesten. var sååå sliten igår efter veckan så det hade satt mer fint med resan till thailand EFTER gatufestsveckan (; haha. men det är bara att gilla läget.

började som tur var inte förrän 12:30 idag så jag fick lite mjukstart. dock var jag snortrött imorse och mer trött när jag kom hem runt 21:30. men det var ett kärt återseende med alla arbetskamrater må jag säga :) trodde dessutom att jag skulle jobba till helgen, var bombsäker eftersom det stod det på mitt schema! men idag när jag och bettan satt och prata och jag nämnde det vart hon alldeles brydd. det var inte alls våran jobbhelg! det var fel i schemat bara men det är nu åtgärdat. skönt.


måste väl ta o sova.

tänker på dig :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0