Thoughts.

Snart ska jag sova. Om en halvtimme-timme typ :) Då kommer jag vara rejält utvilad imorgonbitti. Härligt! Då kanske man ska orka hinna duscha håret också. Så man slipper den där obligatoriska "måndags-knuten" till frisyr. Haha. Igår var mitt hår jättefint. Eller alltså. Jag brukar alltid måsta platta det för det är så kort. Men igår klev jag bara ur duschen och lät de självtorka och sen kramade jag i lite mousse och TADA så hade jag jättelockigt hår! :) Härligt som attan. Har varit medveten om att jag har lite självfall men inte så mycket :s Hoppas det håller i sig, höhö. Så slipper man slita med plattisen varenda dag.

Näe, nu ska jag förflytta mig ifrån vardagsrumssoffan till sängen. Där är det härligt! Hoppas arbetsdagen går fort som fan imorgon.






I övrigt snurrar det mycket tankar i huvudet just nu. Saker som jag egentligen inte borde bry mig om. Men du säger en sak och menar en annan, eller? Du säger att du blir besviken på mig om jag gör det och det fastän du inte har någon anledning. Att bli ledsen är en sak, och bli arg en annan. Jag kan inte anpassa mig. Det går inte. Då hade vårat beslut ingen som helst betydelse. Äsch, jag vet inte. Men det här är inte rätt iaf. Jag känner mig fortfarande instängd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0