Taken.

Back on track. På jobbet alltså. Jobbar 12-21 pass idag och jag blir så avundsjuka på dom som jobbar 8-17 som får gå hem nu. Själv har jag nyss haft "lunch" liksom. 4 timmar återstår.

Är helt slö i skallbasen och vill inget annat än gå hem just nu. Fyfan vad skönt det vore! Har jag inte ont nånstans? Nee. Imorgon är det 10-19 men det är lika jobbigt det. Nog för att det är jobbigt att kliva upp 7 och börja 8 men dagarna går snabbare då.

Fan vad jag surrar om jobb. Roligt för er att läsa då.

Såg iaf en sjukt bra film inatt. Taken heter den och jag beordrar er att ladda ner den! Bästa filmen jag har sett på länge faktiskt.

Handlar om en pappa som har jobbat som liv-vakt typ men han har pensionerat sig och flyttat till samma stad som sin dotter. Hon bor med sin mamma och hennes nya rika gubbe. Dottern ska åka på u2 turné men säger till pappan att hon ska på museum i Paris. Hon och hennes kompis blir kidnappade när dom kommer fram och ska bli nerknarkade och prostituerade. I samma veva när dom blir kidnappade har dottern pappan i luren så han berättar hur hon ska göra när kidnapparna kommer... Sen får ni se resten själva. JÄVLIGT BRA IAF!

Jaja, nu ska jag skitjobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0