Stenbocken.

Jag är stenbock för er som inte visste det. I julklapp fick jag en bok om tecknet och jag har bara halvläst den hittils. Men jag måste säga att det är sjukt hur mycket man känner igen sig. Jag sitter bara och gapar när jag läser. Vanligtvis tror jag inte på horoskop och sådant även om det är tvångstanke att jag måste läsa. Den här boken känns lite mer seriös och har liksom en bakgrund eller hur man ska säga. Imponerande. Verkligen.

Klockan är mycket, åh! Vill inte. Imorgon är det fredag och sen heeeelg! Om ni missat det tänkte jag. Ska bli skönt. Hade tänkt ta det lugnt i helgen men så säger jag ju alltid. Mamma ville bjuda på middag ( oj, nej, jag är bortskämd :O ) så jag ska hem till henne och håkan efter jag jobbat klart på jobb nr 2, dvs företaget. Undrar jag hur sent det blir? Slutar ju inte förrns halv fem på det första.

Jaja, man ska väl krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0