Snooor.

Fresch. Jag orkar inte må dåligt anymore. Den där jävla otrivinen som ska göra så att man slipper nästäppan gör ju bara så att man får ont i öronen och huvet. Eller är det bara mig det är fel på? Skit iaf. Blir ju vara dåligare och dåligare också, men det kan ju bero på att man går och jobbar trots sjukdom!! Men imorgon måste jag vila upp mig och jag gruvar mig för att ringa och sjukanmäla mig...

När jag får ett roligt jobb som jag verkligen trivs med så ska jag minsann se till så att jag aldrig blir sjuk! Eller varför kan ingen sponsra mig så jag kan få göra make up artist utbildningen? :D

Näe, nu ska jag nog ta och sova bort 24 timmar eller något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0