Ordbajs...

God afton folk.

Pigga och glada? Kanske inte den här tiden på dygnet, nej. Inte jag heller. Men glad är jag, lite åtminstonde. Har suttit och skickat iväg lite jobbansökningar nu, men med min tur så lär väl ingen höra av sig. Ha. Får väl stå ut med det jag har ett tag till... Är ju trots allt ett heltidsarbete åtminstonde, kan ju vara bra i dessa tider. Men arbetstiderna får dom gärna ändra till ett 8-17 arbete eller liknande. Tur att det är lite varierande iaf. Jaja, tyst med mig nu.

När jag klev innanför dörrarna ringde S. Det är sällsynt att han bara spontanringer så jag antog att nåt var fel. Men interå, han pratade på som en glad jäkel. Alltid trevligt! Tror han saknade mig faktiskt. Meningen är ju att vi inte ska ses förrns på torsdag som sagt men jag tror han ville försöka få till det med mig imorgon redan. "När börjar du på torsdag då..? Jag har ju sovmorgon jag. Ska nog kanske sova hos mormor och morfar i stan imorgon så man får nära till skolan... Hehe" GULL! Du får mer än gärna komma hit och sova.

Fan nu drar klockjäveln iväg igen. Inatt stängde jag ju av datorn vid 01 men tror inte jag somnade förrns vid 03tiden ändå. Och då hade jag ändå varit trött hela jävla dagen. God damnit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0