No sleep.

Är det ens någon mening att jag ger mig på en sömn inatt? Känns inte så. Är inte ett dugg trött. Mest bara tankspridd och ångestfylld. Är så jävla besviken på allt.

Fick nåt ryck förrut och for ner på ica. Sällan det händer nu för tiden. Inhandlade kyckling och grejer och ställde mig vid spisen och lagade mat. Kan inte minnas när det hände sist. Men gott var det iaf och nu har jag åtminstonde matlåda tills imorgon. Köpte även fil och bananer. Det kan man ju äta dom dagarna man inte orkar göra i ordning middag/lunch. Hur smart som helst och bra för min lilla mage som inte mått speciellt bra den senaste månaden med den ständiga värken? Ja ja, gott är det iaf också.

Natalie var här en sväng förrut. Hade med sig lilla Charlie. Dessvärre gick inte den lekfulla valpen och min gosiga och lugna katt ihop. Min lilla misse ryggade och såg ut som ett stort burr när Charlie anlände. Tråkigt, tycker jag och Natalie. Kanske går bättre efter några ggr.

Trött är jag inte. Som sagt. Fan va less jag är!!!! Jag lovar. Ge mig en bostad i Stockholm eller Göteborg så sticker jag. På två röda. Bort och börja om på nytt. Fan va det vore nåt. Ska iaf ner till Sthlm den 23e och umgås med Anna-Lena. Pappa drar till Thailand på lördag dessutom. Han frågade om jag skulle med men jag har ju ett jobb att sköta! Ja jag tänker fortsätta vara neggo idag för det finns ingenting att göra åt saken...

Fuck off.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0