Näe, jag orkar inte...

Jag orkar alltså inte städa nu. Det får vänta tills imorgon då jag faktiskt slutar kl 19 "redan". Om inte S är gullig och åtminstonde gör något åt disken innan jag kmr hem (; Hi, nej men det tror jag inte. Han kommer iaf åka hit innan jag slutat jobba efter som han slutar betydligt tidigare än jag! Men nu är det bara en arbetsdag kvar sen är det långledigt. Ja åtminstonde tills på måndag.

Nervös är jag också inför intervjun. Jag är så kass när det gäller sånt. Lär väl få nåt släng utav hjärnsläpp och bara sitta och gapa när hon ställer en fråga eller så. Hoppas inte det. Men men, har ju ingenting att förlora på det heller. Får jag inte jobbet så får jag det inte, så är det ju bara. Det lär vara jättemånga som har sökt med tanke på hur många arbetslösa det finns nu. Men som sagt, håll alla tummar och tår för mig så att åtminstonde intervjun går bra :)

Nu måste jag (åh jobbigt) gå och tvätta av mig sminket. Sen borde jag sova.

Kommentarer
Postat av: nina

vart ska du på intervju? :)

2009-01-21 @ 23:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0