Müsigt då.

Ja nu jäklar njuts det kan jag lova.

Städade rummet lite när jag kom hem, bytte sängkläder osv. Också tände jag ett ljus som luktar pepparkaka så nu är det rena himlen där inne (; Hehe.

Har nyss ätit mammas goda lasagne och nu sitter vi framför tv:n i vardagsrummet. Jag med datorn så klart. Är tyvärr bara skit på tvn också. Jag och mamma satt nyss och lyssnade på hund och kattdagboken på rix fm:s hemsida. Så sjukt roligt när katten säger sitt. Hahah. Jag dog nästan.

Och bara för att jag sa förrut att jag var så dålig med bilder så har jag knäppt 2 st. Helt värdelösa bilder. Men jag hade ju inget storslaget att knäppa på så...





"Yeah"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0