More dead then alive.

Ja fyfan. Jag är trött. Sitter på jobbet i vanlig ordning. Har ju varit ledig nu i 2 dagar och nu blir det bara jobb idag liksom innan helg :p Onödigt tycker jag. Men men. Samma sak som på måndag, då ska jag också jobba, men är ledig tisdag. Skönt men störigt ;p Man är ju hellre ledig länge.

Jag längtar så förbannat tills den här dagen är slut. Då ska jag hem och äta lasagne med min mamma som ska vara hemma hela helgen :) Bara mysa på och ha det underbart. Lugnt ska det bli. Fast jag ska aldrig säga aldrig. Jag är ju spontan av mig. Men som det ser ut nu är jag riktigt sugen på en vit helg hemma i sängen med en massa bra filmer bara :p Skööönt.

Back to work. Har rast om 10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0