Loveletter.

Är inte så aktiv här nu. Men det har sina anledningar.

Jag myser. Ser på film och myser. Eller jag är fel ord, vi passar bättre.

Vet inte vad jag ska säga, men just nu känns allt så rätt. Men vissa minutrar försvinner jag bara några minuter in i mina egna tankar. Men så fort du kommer och håller om mig och berättar det du gör, smälter jag igen. Jag litar på dig och tror på varje ord du säger, även om det ibland känns svårt efter allt.

Inatt satt vi uppe och pratade tills tidigt imorse. Vi pratade om oss och om allt, allt du och jag gjort tillsammans. En gång var det inte bara du och jag och det är väl något vi båda hållt inom oss och aldrig pratat om. Men inatt kom alla känslor fram och jag är glad för det...

Jag kan inte mer än att säga att jag älskar dig och jag älskar oss.

Låt känslan få stanna.


Kommentarer
Postat av: caroline.

sweet!=) vad kul att ni har hittat tillbaka till varandra igen, hoppas det håller denna gång :-)

2009-01-18 @ 18:01:32
URL: http://caroolinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0