Klagoanden är tillbaka.

Jag alltså. Jag kan inte sova pga min hosta. Varför blir det alltid som värst när man ska sova? Störigt. Så mycket medicin av alla slag jag har tryckt i mig nu borde jag vara hög som ett höghus nästan. Fyfan alltså, alltifrån ipren till bisolvon och strepsils. Inget hjälper heller!

Som tur är så har jag inte feber. Jag brukar oftast inte få det. Men skulle jag få det på den här groteska förkylningen så skulle jag nog redan avlidit. Usch fy blä! Trodde jag skulle klara mig i år but nooo.

Dessutom har jag en massa otrevliga tankar som jag inte vill ha. jaja, ska sluta klaga nu! Godnatt ni som har chansen att få sova.


Kommentarer
Postat av: experten!

det enda man kan göra åt sjukan är att dricka vatten och sova! det blir inte bättre med alla piller,tar "KANSKE" bort symptomen men viruset sitter fortfarande kvar.Dricker man mycket vatten så får man ut skiten.=)

2009-01-15 @ 09:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0