If we are wise...


"Sometimes on our lifes, we all have pain, we all have sorrow. But if we are wise, we know that there's always tomorrow."

Godkväll.
Nu har jag lite datatid, haha. S hatar när jag sitter vid datorn och läser bloggar osv. Datorn duger bara när det är filmdags, vilket det har varit större delen av kvällen. Först såg vi nån halvbra film som jag inte minns namnet på och därefter vart det "Vi hade i alla fall tur med vädret", alltså första filmen. Tvåan går ju på bio nu så jag var tvungen att uppdatera mig lite ifrån första och jag måste säga att den är ju helt jävla klockren!

S ligger bredvid och brer ut sig! Jag är tvungen att hålla upp ena hans ben med mitt ben så att det inte rasar, för då ligger jag på golvet sedan. Ja hualigen, men man ska ju inte klaga. Han är ju rätt söt ändå.

Jag borde också tänka på refrängen. Ska ju jobba imorgon men som tur är börjar jag inte förrns 12. Skönt det iaf. Jobbar bara 4 dagar den här veckan för på fredag går tåget på estocholmo! Ska bli roligt att se hur Annalenas och karlns hennes cribb ser ut.

Japp, då la han handen över tangentbordet då. Godnatt säger jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0