I stockholm.

Hallo. Det var ett tag sen.

Är i Stockholm nu och har här varit sedan halv tolv igår. Yrade runt på centralen å försökte hitta förvaringsboxar och det tog sin tid. Sen var jag hungrig så jag köpte en cheese och satte mig på en träbänk å väntade på Annalena som kom någon timme efter. Hon gick i skolan. Sedan var vi ute och shoppade till 7 tiden då vi satte oss och åt thai-buffé. Jag prövade sushi för första gången och det var faktiskt smakligt!

For sedan hem till Annalena och Paul. Dom bor ju i flemingsberg så det var inte lika långt som jag trodde. Tog ett par glas vin här sedan gick var och en å la sig.

Idag har vi varit i Skärholmen och shoppat ännu mera. Jag har shoppat asmycket fast inte bränt så mycket pengar? :p haha, det tycker jag är bra. Har ju iofs haft lite presentkort.

Nu sitter vi och sminkar oss och senare ska vi in till stan och parta lite. Tyvärr är vädret inget att hurra över för det duggar/småregnar hela tiden. Uh!

Jaja, ni får mer uppdatering när jag kmr hem imorgonkväll. Bilder kommer då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0