I emmas nya apartamento.

Hallo.

For bort till emmas ny lgh på södermalm förrut. Alla saker stod överallt när vi kom eftersom hon tog hit allt igår. Så då tog vi saken i våra egna biffarmar och monterade ihop soffa och resterande saker. Så nu ser det riktigt bra ut här! Mest bara småsaker kvar. Som tavlor och sånt kraffs. Mysigt är det här.

La mig på soffan medans emma sorterade alla saker och jag lovar att det inte var långt ifrån att jag skulle somna. Fyfan va trött jag är!! När jag kommer hem blir det raka vägen ner i sängen. Åh, underbart...

Nej nu ska vi umgås lite och vänta på att en kompis ska komma förbi och spana in cribbet sen far vi.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0