Huvudvärk.

Fyfan för ljudnivån på denna arbetsplats. Mitt huvud håller på att sprängas. Samma sak var det igår vid den här tiden. Men så fort jag kom hem så försvann värken på ett kick!

I pray to the lord att jag får jobbet jag ska på intervju för imorgon. Skulle vara underbart. Men som sagt så vill jag inte hoppas på för mycket för jag gillar inte att bli besviken. Men tro på sig själv måste man ju ändå göra! Så jag gör väl det då.

1 timmes arbetstid kvar och jag känner redan nu hur jävla långsamt det kommer gå. Tiden sen lunch har verkligen gått i slow jävla motion. Sen är det så jävla tärt för jag kmr knappt hinna hem innan man ska iväg igen. Känns som så iaf. Måste städa när jag kommer hem också och självklart mysa med min lilla misse som knappt får nåt sällskap nu när jag jobbar hela tiden :( Får ont i hjärtat jag.

Fick lönespecen förrut också. Fan vad skatt det ska dras! Nästan 5000 kr i bara skatt :s På ett sätt är det väl bra att man betalar skatt men samtidigt är det ju inge roligt att se det på lönebeskedet dock. But what to do!!

Jaja, får väl se om jag har något mer på hjärtat senare men det betvivlar jag. Förstår inte att så pass många ändå läser det tråkiga jag skriver :p Men det är väl bara tacka å ta emot antar jag.

Äh... Lyssna inte på mig. Jag sprider bara negativ energi just nu.

Kommentarer
Postat av: Kate

Haha, det låter inte som att du älskar ditt jobb stumpan! ;) Lycka till på intervjun! Jag tror du kommer greja det. :)

2009-01-28 @ 12:16:27
URL: http://katekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0