Hemma...

Nu är jag hemma ifrån Sthlm. Det vart rätt lugnt igår, besökte bara en krog. Var för trötta efter shoppingrundan! Men det gjorde ingenting, det går ju fler tåg så att säga.

På tal om tåg, jag hatar att åka dom. Blir så otroligt åksjuk så det är inte sant.

Simon plockade upp mig i sundsvalls vinterland på centralen och skjutsade hem mig. Han var dock tvungen att åka tillbaka till Njurunda och fixa nåt med sin bil som har pajjat. Men nu är han påväg tillbaka så jag ska gå ut och möta han snart oså ska vi fara iväg och köpa nån form utav mat. Vad det blir vet vi inte.

Hörs nåt.

Kommentarer
Postat av: Jonna

usch jag med. helst när man åker bakifrån :/

2009-01-25 @ 17:38:37
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0