Härligt.

Gud så härligt med lite ledighet. igen! Kan nog aldrig få nog även fast det är bra att jobba och få pengar (; Haha. Förrut när jag var arbetslös var man ju totalt jävla rastlös dygnets alla timmar. Men nu uppskattas det så mycket. Men på onsdag börjar allvaret igen och då innehåller ledighet bara på helgerna!

Sitter och klinkar gitarr nu och sjunger högt och tydligt! Får så grymt ont i armen bara. Vet inte vad det är men ja. Det värker iaf.

Tog mig en dusch när jag kom hem ifrån jobbet och det var skönt. Eller ja, snarare ett bad tog jag. Har frysit arslet av mig idag på jobbet som vanligt så det var uppskattat med ett varmt bad. Fattar inte varför det alltid ska vara så jävla kallt på arbetsplatsen? Snål med värme kanske när inte alla jobbar. Haha, även att 22 st var sjukanmälda idag! Inte alls genomskinligt såhär nästan direkt efter ledigheten? Vi var därför bara 5 st som arbetade även idag.

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0