Glädjebesked.

Hallå.

Lunchrast på g igen. Såklart. När ska jag annars ha tid att uppdatera? Igårkväll hann jag inte för jag var med kärleken. Han var lite tjurig ett tag men det gick över när jag började pussa på han. Hans bil har gått sönder så han fick låna min idag. Är ju trots allt en bit att åka mellan stan och njurunda. Så han fick skjutsa mig och Natlin (natalie) till jobbet förrut.

Fick nyss ett glädjebesked. Jag får nämligen komma på nästa intervju på jobbet jag sökte! :) Det är ju ett steg i rätt riktning iaf. 10 st fick komma vidare och 5 st blir anställda. Så nu ber jag er återigen att hålla alla tummar och tår för mig på torsdag kl 9 för då vill jag göra så gott intryck som möjligt!

Jag har ont i magenjäveln. Vill bara åka home. Jag måste städa ikväll, verkligen! Ser ut som ett bombnedslag och man hittar knappt golvet i mitt rum. Uh. Oså måste jag jobba lite med fakturor och sånt och slutligen duscha. Kommer väl i säng imorgonnatt om jag har tur.

Höres (troligtvis på lunchrasten imorn?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0