Ett helt inlägg tillägnat till dig.

Ja vad säger man? Du anonyma förmodligen avundsjuka människa, det minsta du kan göra är väl att stå för vem du är? Men tyvärr är det ju tydligt att du är för feg för en sån sak. Självklart är det inte olagligt att få ha egna åsikter men ibland kan jag undra vad det är man grundar dom på?`

Hur kan jag framstå som bortskämd när jag 1. Har ett jobb och tjänar in mina egna pengar. 2. Jobbar extra för min pappa för att tjäna ihop mer egna pengar. 3. Fortfarande bor hemma och vet fortfarande inte om jag har råd att flytta till eget. 4. Aldrig någonsin bett om en sak i hela mitt liv. Mitt underhållsbidrag tillexempel, har jag aldrig tagit del av.

Sen tror jag att du har missuppfattat hela innebörden av ordet "bortskämd" om du syftar på det att min pappa hade hittat en lägenhet som jag eventuellt ska få titta på. (for your information så var det även en hyresrätt!) Om du slutar läsa mellan raderna så kanske du får en annan uppfattning.

Och att ha egen bil bara för att man är 20 år är det inga konstigheter med. För jag har betalat den för mina egna sparpengar.

Så länge du inte vet något om mig och min uppväxt så tycker jag inte att du kan dra sånna slutsatser.

Back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0